vill ha pengar..18/11

Hej Hej, Idag har jag varit hos Fredrik, jag sov hos honom lördags natt. Vi har inte gjort något speciellt, vi bara tog det lungt typ, han spelade spel som vanligt. HAHA
vi somnade skapligt tidigt. Vaknade också senare på natten av att söt fredrik pratade med mig, medans han sov.. HAHA:D
Fredrik har även fått en kisseunge. Hihi, Sixten, svart och vit. :D Skit söt men ja vill också ha :(
i fredags sov jag hos Jenny, vi åt på biteline, sen gick vi hem till henne igen, jag köpte typ lite små gotta:D haha!
på morgonen dagen efter så lekte vi med kameran, spelade in med andra ord :) haha, Så jobbigaste nurå. överspelat...
Så vi gör om på skolan imorgon, eller ja, jag är ju skådisen, å de går ju ba på några sekunder :P
aja........ hmms! Sedan så skulle jenny träna och jag skulle igentligen hem tidigt:) men  blev lite ändringar i planeringen med fredrik. Men iaf så drog jag ju till honom igår! Myyss <3 =) =)
De åt korv när jag kom heh! senare så chilla vi / han spelade spel. hehe :)
Aja, så nu ska jag sätta mig med lite matte läxa.. :D jippiiiieh!!

Hej då.
<3<3 fredrik







image16

image29









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0