hejbre 26/11

Jag sitter vid elina och nu snart äre hockey. vi ska gotta oss som vanligt men jag dricker loka..HAHA =D, min kisse myser borta i fotöljen, mamma pratar i telefonen i köket. Idag på skolan börjadfe vi med projekt arbetet..Jag fick, jonas, johan, therese och tommi i min grupp. skön grupp iaf, hehe..
vi ska bygga vårt eget samhälle, vi ska bygga en ny stat. Det är år 2077. HHAHAHHA as kul:D i helgen så drack jag, fredag alltså. Drack mig måttligt full iaf, hehe.. var med sonja och tea typ hela kvälla. Pappa kom och hämtade oss efter mAx. I lördags så åkte vi till Kramfors, (dollarstore) och sen när vi kom hem därifrån så hämtade vi fredrik.
Vi gjorde oss klara och sedan drog vi till stan, biteline :D det var as gott, tacobuffé! :D Fredrik åt sin jackie då men, hehe,
sen på söndagen så följde jag med fredrik hem, jag åt hos han. Hehe :D sen kl 8a åkte jag hem, aja.. de va fin fint endå. Ska göra lite skolarbete, eller försöka iaf. hehe,
pusshej!
fredrik älsk<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0