juldagen 25/12

Igår var det julafton. :) haha, Vi åkte typ, 12.00 å köpte blomma åt mamma :) Hihi, orkidée, ;P
Så sen typ runt 14.30 åkte vi till marie och tom. :) Där julafton skulle firas, SHIT VA MÅNGA PAKET!
vi såg på kalleankiz, och sedan så kom tomten typ, 17.00 eller nått sånt! ;Phaha, vi hann inte ens äta. HAHA, nämen så hedde tomten sönder grannens brevlåda HAHHA:D aja, så kom han in , han va ganska rolig. typ alla paket han delade ut va från mig hah, aja, alex och niklas öppnade några av sina paket, jag lämnade dem tills efter vi ätit och det va utdelning helt:) haha, fick mer än vad jag hade tänkt mig
smink, mer parfym, tröjor, mössa, handväska, täcke, hjärtkudde oo gud! as mkt :P typ 2000 också, ny singstar skiva:D

aja, ahha! hoppas alla andra hade de roligt :D ska va med elina idag och typ imorgon ska vi ut och handla lite, sen ska jag till mormor ooch morfar och på torsdag tro jag ja ska sova hos fredrik! får se hur länge men, :) hehe,
NYÅR? vad ska ni göra? :)
herå.

<3 fredrik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0