Heyhey, 9/12

Nu äre nära juuuuuuuulen:D Hihihi! På skolan hålller vi juh på med projekt arbete, as roligt igentligen. Den enda lektionen jag har riktigt är Matte B, nice bice.
Igår kom F till mig. :) <3 Vi gjorde inte så mkt än att såg tutt filmen American Pie, ÅH! så jobbigt att de har blivit så överdrivna :D fuck fuck fuck! hahaha, aja, sen så fick vi tråkigt och ringde Fröling och Mattsson, så vi drog dit ett tag, slöade, gjorde jag iaf.. Sen så glodde vi på Super sugen, inte så jätte bramen. Den gick vel ann !:D Haha,
Nu har jag iaf fått ett uppdrag, det är att vara kattvakt, hos maggan. :) I en vecka, :D hehe! Ska ta dit fredrik/sonja så jag slipper va så ENSAM! hahah:D Om nån vill köpa mina goggles, säg till. Vill helst bli av med dem! :D Spy goggles, tjej modell typ. Eller barn! :)
Nu ska jag se om min pappa kommer hem snart, så vi kan åka iväg med packningen och åka och käka :) hehe, skriver nån annan dag här i veckan! kommer ju va så ensam! HAHA
Hej.
fredriik<3<3



image30

image31

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0